förirrad

Denna kategori är till för de som själva någon gång drabbats av en ätstörning.

förirrad

Inläggav heeje sön 07 feb 2010, 17:55

Hej, vet inte riktigt hur denna sidan fungerar men jag måste prata med någon, känner mig så ensam. Jag har varit sjuk i ungefär 2 år nu och jag har varit så dålig så att för ett årsedan trilade jag ihop totalt jag kom till dagvård men det var mer eller mindre påtvingat. jag mådde hemskt dåligt psykiskt men fysiskt mådde jag riktigt bra och om jag vara hade hållt mig kvar vid vad jag lärt mig så hade även det psykiska sakta men säkert blivit bättre. nu ett år senare är jag tillbaka igen jag har gått ner väldigt mycket och det händer då och då att jag svimmar. jag mår hemskt dåligt just nu och vet inte vad jag ska ta mig till. önskar så att jag kunde prata med någon. både vill och inte vill tillbaka till dagvården. för just nu går allt bara utför. Hoppas någon kan lägga in en kommentar, känner mig lite förvirrad och undrar vad jag håller på med och jag undrar varför just jag ska ha det så här, varför är Ana så hård mot mig. Ja, jag kallar henne Ana, det är ångesten..
heeje

Re: förirrad

Inläggav alfons sön 21 feb 2010, 23:52

Har du någon hjälp nu?
Om inte: Sök hjälp på nytt! Det är mitt enda råd just nu-om du bor kvar på samma ort så vet du ju vart du ska vända dig också. Ta hand om dig.
alfons

Re: förirrad

Inläggav krillee fre 26 mar 2010, 20:46

Hej börja skriv dagbok så du får ut alla känslor, det är ett tips som jag ger.
Sen försök att prata av dig å så. Sjukdomar födds av instängda känslor, H
krillee

Återgå till För drabbade